close

在國中時死黨Jane 很喜歡唱英文歌

這是她唱給我聽滴

我還記得當時 我們正在吃豆花(這~~~~)

她忽然說 我好喜歡一首歌  唱給你聽

呵!!!!!!!當時雖然沒有氣氛佳燈光美~但仍然感受到無比的感動(這~~感動豆花好吃)

為了Jane我也去學了這首歌喲!!!!

我們二個人喜歡的類型差很大!!!(她都說我喜歡字醜的)

但二個人互相分享著心事,真的很有意思~~~~

~~~祝我們年少的青春~~~

 

Because I love you      *只因為我愛妳
Artist:青春派對

If I got down on my knees    如果我向妳跪下
And I pleaded with you    如果我向妳哀求
If I cross a million oceans    如果我渡千山萬水
Just to be with you     只為了與妳相依
Would you ever let me down?   妳還會拒絕我嗎?
 
If I climbed the highest mountain     如果我登高峰,
Just to hold you tight               只為了抓緊妳

If I said that I would loved you   如果我告訴妳,
Every single night      我會愛妳一生一世
Would you ever let me down?   妳還會拒絕我嗎?

Well I'm sorry if it sounds kind of sad    啊!如果這些話語帶著憂鬱,真的抱歉
Its's just sad I'm worried, so worried   我擔心,很擔心
That you'll let me down    擔心妳會離我而去

Because I love you      啊!只因為我愛妳呀!
I love you. Love you       我愛妳呀!愛妳!
So don't let me down    不要拒絕我,好嗎?

If I swan the longest river   如果我游渡長河
Just to call your name     ,只為呼喚妳的名字
If I said the way I fell for you   如果我說我愛妳不變
Would never change
Would you ever fool around?  妳還會再愚弄我嗎?

Well I'm sorry if that sounds kind of bad    啊!如果那些話語帶著憂鬱,真的抱歉
It's just bad I'm worried; I'm so worried    我擔心,擔心
That you'll let me down   擔心妳會離我而去
Because I love you        啊!只因為我愛妳
Love you, love you    愛妳,愛妳呀!


更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網







arrow
arrow
    全站熱搜

    vivianhung2001 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()